torsdag 4 februari 2010

Hej hej bloggen <3

Mitt förra inlägg blev lite konstigt ;)
Idag har jag varit med världens bästa Sofia och Ebba <33333333333
Vi satt och nörda datorn och tog massa kort!
Jag gjorde en blogg till Sofia

www.densofia.blogspot.com, kolla in! ;)
Idag var det skola :( Men snart är det helg..! :)
Idag på skolan så hade vi först ett matteprov, sen ett tabelltest. BORING!
Fast jag tyckte det gick ganska bra. Sofia åt hos mig hon gick hem för en timma sen ungefär, och shit vad fort en timma har gått. Imorgon är det fredag, en dag närmare att få min efterlängtade kamera (L)
Dem får jag nog inte förens näst nästa vecka, alltså vecka 7! :'(
Men jag håller en tumme på att jag kan få den om en vecka, (v.6)
Hej då bloggen, ska kissa nu håller på att kissa på mig.

Puss puss

/ Carmen ♥

Inga kommentarer: