torsdag 11 februari 2010

Hej hej bloggen, det har ju inte blivit så mycket bloggande för in del..:(
Föörlååt men det är inte mitt fel. Asså det är mitt fucking finger! :I
Cepe

Idag var det en vecka sen jag gipsade så nu skulle jag tillbaka på återbesök...
Jag kom dit klockan 07.50 Gick direkt ner på röntgen, ja sen var det inte så mycket mer med det vi tog några bilder, mitt lillfinger var AS lila:'(
Efter gick vi till akuten, seeeen fick vi vänta i 2 timmar, herregud jag skulle på återbesök och hade fått en spec. tid, jävla sjukvård.
Så nu är det omgipsat, jag ska ha gipset i en vecka. Men det som var bra att jag fick ta av gipset själv hemma och inte komma in och tillbringa hela dagen för att ta bort ett gips, plus att det är ett bra tecken på att det snart kommer bli bra (Y'
Hoppas att jag kan följa med klassen till duved veckan efter sportlovet (L)

Snart ska jag hoppa ner i sängen, vet hur jag e på mornarna så egentligen borde jag lägge mig 7 elr nått :)

Godnatt!

/ Carmen <3

Inga kommentarer: